Categories

Mostra 28–30 de 88 resultats

Les lògies pitiüses davant el tribunal especial per

Aquest estudi se centra en aquelles persones a les quals el TERMC jutjà o investigà per considerar que havien pertangut a les lògies pitiüses. A l’Arxiu Històric Nacional de Salamanca existeixen almenys 59 expedients personals, 35 sumaris incoats i 22 sentències d’individus processats des de 1940 per pertànyer al triangle Orto, de Formentera, i a la lògia Sol Naciente, d’Eivissa, i d’eivissencs que van pertànyer a lògies peninsulars, balears i estrangeres.

PREU: 5,00  PREU SOCIS: 3,50 
Puntuat amb 0 de 5

Els meus jugarolls tradicionals

Sara Ferrer presenta un recull dels jugarolls tradicionals de les Pitiüses: hi apareixen la barca de carrasca, l’estel, el roncador, el calatrac, l’esbrunyidor i molts altres. Així mateix, estudia els materials que es feien servir: fusta de pi ver, espart, canyaferla, etc; i les instruccions que se segueixen per a la seua fabricació.

PREU: 5,00  PREU SOCIS: 3,50 
Puntuat amb 0 de 5

Eivissencs i formenterers als camps nazis

"El text que ens presenta Xico Lluy forma part d’una petita història d’un nucli reduït de persones. Es tracta d’aquells eivissenc i formenterers que en acabar la guerra, primer, anaren a parar als camps de concentració francesos, i després, durant la Segona Guerra Mundial, als camps de concentració nazis."

PREU: 10,00  PREU SOCIS: 7,00 
Puntuat amb 0 de 5

Enviament econòmic

per correu postal al teu domicili i amb preus ajustats

Pagament segur

Pagament amb targeta amb totes les garanties

Preus especials

Fes-te soci i gaudeix de preus especials entre altres avantatges

Altres interessants
1
La teva cistella
Scroll to Top