Llibres – Revistes – Àudios – Col·leccions – Premis – Novetats – Temes Diversos
-
Temes diversos23 Productes
-
Revistes16 Productes
-
Revista Eivissa9 Productes
-
Premi Baladre14 Productes
-
Poesia12 Productes
-
Novetats14 Productes
-
Narrativa13 Productes
-
Marià Villangómez8 Productes
-
Llibres84 Productes
-
Joan Castelló5 Productes
-
Illes Pitiüses9 Productes
-
El Pitiús7 Productes
-
Col·lecció Nit de Sant Joan23 Productes
-
Àudios4 Productes
Mostra 10–12 de 84 resultats
No tenguis por
La por adopta la forma negra d'una garra, la forma de l'obsessió, de l'amenaça, de l'Estat, de les normes injustes, de la bogeria, el temor íntim i quotidià d'haver d'agafar un vol. La por reclama submissió, però no es preocupa de la congruència. Deu ser que hi ha tantes pors com persones. I, al cap i a la fi, un diria que totes els pors són la mateixa.
Foc
L’Institut d’Estudis Eivissencs, davant de les restriccions que imposava l’epidèmia per a la celebració de la Festa de Sant Joan 2020, justament quan l’entitat celebra els seus 50 anys, va decidir convocar el Concurs Cançó de Sant Joan 2020. La resposta va ser el conjunt de cançons que ara us presentam.
Santa Eulàlia
SANTA EULÀLIA, SANT JOAN, SANT CARLES, SANT LLORENÇ, SANT VICENT L'original d'"Illes Pitiüses", VII, Santa Eulàlia, romangué quiet dins els discs magnètics de la màquina d'escriure electrònica, quasi ordinador, de don Joan fins que, passat devers un any de la seua mort, decidírem que s'havia de mirar el que ens havia encarregat de fer, sense dir-ho mai expressament.