Llibres – Revistes – Àudios – Col·leccions – Premis – Novetats – Temes Diversos
-
Temes diversos23 Productes
-
Revistes19 Productes
-
Revista Eivissa11 Productes
-
Premi Baladre14 Productes
-
Poesia12 Productes
-
Novetats18 Productes
-
Narrativa13 Productes
-
Marià Villangómez8 Productes
-
Llibres88 Productes
-
Joan Castelló5 Productes
-
Illes Pitiüses9 Productes
-
El Pitiús8 Productes
-
Col·lecció Nit de Sant Joan23 Productes
-
Àudios4 Productes
Mostra 13–15 de 88 resultats
Això era i no és
CONTANCES I SEMBLANCES D'UNA EIVISSA VISCUDA "Això de viure al rovell d'ou de Vila té els seus avantatges. Al carrer de Josep Verdera, entre sa Xeringa i el carrer de Mar, tot just davant l'església de Sant Elm, des d'un tercer pis, pots prendre el pols, com diuen, a la ciutat. [...] D'aquest record en faig una eina per rescatar fragments d'una vida assetjada per l'oblit del passat."
No tenguis por
La por adopta la forma negra d'una garra, la forma de l'obsessió, de l'amenaça, de l'Estat, de les normes injustes, de la bogeria, el temor íntim i quotidià d'haver d'agafar un vol. La por reclama submissió, però no es preocupa de la congruència. Deu ser que hi ha tantes pors com persones. I, al cap i a la fi, un diria que totes els pors són la mateixa.
Foc
L’Institut d’Estudis Eivissencs, davant de les restriccions que imposava l’epidèmia per a la celebració de la Festa de Sant Joan 2020, justament quan l’entitat celebra els seus 50 anys, va decidir convocar el Concurs Cançó de Sant Joan 2020. La resposta va ser el conjunt de cançons que ara us presentam.